dissabte, 1 de desembre del 2007

Hola món!

Doncs això, Hola món!

Només uns/es pocs ho entendreu lo de Hola món, però a l'entorn de la TIC (tecnologies de la informació i comunicacions) del qual jo vinc quan aprens qualsevol llenguatge de programació o fas servir algun programari (sotware dit en català) nou sols fer una primera prova on poses: "hola món!" (o en l'idioma de l'imperi Hello World!).

Doncs això per segona vegada intento crear-me una bitàcola (blog dit en català), i és pq últimament tinc coses pel cap que escric i no em fa res compartir amb tothom que vulgui llegir-les. Aquesta bitàcola serà mixta, on barrejaré les meves anades d'olla personals amb les sortides de mara polítiques. I ja podreu preveure que tot serà amb el toc de broma, ironia, impertinència i també borderia que em caracteritza. A més aniré recuperant (quan no tingui temps d'escriure) "articles" de la bitàcola antiga i d'altres llocs!

Salut!
Marc

PD: també intentaré una batalla per no utilitzar anglicismes, que serà complicada.

4 comentaris:

Gabriel ha dit...

uoooooooooo

Acabo de visitar tu blog y ta chulo chulo, majo majo. :D, iré visitandolo para ver tus odiseas y aventuras varias!

PD: Para cuando la campaña "Jomi President"? :P

Saludetes!

Gabrielin was here

Edu ha dit...

Així que ja tens bloc ehhhh! ho he vist tot just avui al correu... :$ vaig una mica liadet els caps de setmana... jejeje Bueno et sindicarçe amb el reader i així estaré sempre atent del que escrius!! fins aviat!!! (Dia 15 no? :D)

Marc ha dit...

Gabri, ja l'anirè millorant!

Sips, Edu, dia 15, amb l'isi em comentat restaurants ja.

Iñaki Escudero Vázquez ha dit...

Benvingut a la catosfera company!

T'afegiré al meu bloc i aniré seguint amb interès els teus comentaris,

salut,
Iñaki