divendres, 8 d’agost del 2008

Al Carrer amb la Pegatina

Tal com escrivia l'altre dia volia fer una entradeta sobre aquest grup de rumba de Montcada.

No recordo quan els vaig descobrir, diria que algú me'ls va ensenyar en alguna festeta o algun viatge en cotxe a finals del 2007. Però realment fan un rumbeta bona molt fresca, amb algunes cançons amb contingut com Petrolero o No a la Guerra.

Em van agradar molt quan el dia del meu aniversari amb uns/es amics/gues vam anar a la UPC de Castelldefels per escoltar-los, era un dimecres de maig i al dia següent alguns treballàvem... van estar molto bene!

Aquí us deixo l'enllaç a la seva web, des d'on podeu descarregar-vos sencer el seu primer disc, Al carrer! He pogut lleir que al novembre es tancaran a gravar el segon, a veure que treuen.

Aquí us deixo una de les cançons del disc, a mi m'agrada bastant, és diu: ¿Cómo Explicarte?. El videoclip es catxondo per que l'han fet un noies amb imatges d'elles, molt lograt!

Y tú dices que soy frío
Y se me hiela todo por ti
Y tú dices que yo no sé querer
Pero yo sí que sí que sí que sé
Eso se lleva por dentro
Tú qué vas a saber
Yo sólo he venido a decirte

Que me gusta tu pelo
Me gusta tu cara
Me gusta tu sexo
Me gusta tu espalda
Me gustan tus ojos
Me gustan tus labios
Me gusta el deseo
Que llevas debajo

Me gustas tú
¿cómo explicarte?
Me gustas tú
¿cómo explicarte?

Soñaré, soñaré,
cada noche con tu risa
Lloraré, lloraré,
si te veo imposible
Sentiré, sentiré,
cada gesto tuyo
Lucharé, lucharé,
para que entiendas que me gustas tú

Cada día te lo recuerdo
Y te pones a reír
Tú te crees que sólo es un juego
Que yo digo por decir
Que la verdad es de cada uno
Y una sonrisa pa quien la vea
Yo sólo quiero que tu sepas

Que me gusta tu pelo
Me gusta tu cara
Me gusta tu sexo
Me gusta tu espalda
Me gustan tus ojos
Me gustan tus labios
Me gusta el deseo
Que llevas debajo

Me gustas tú
¿cómo explicarte?
Me gustas tú
¿cómo explicarte?

Y en inglés, en inglés,
I love you so much
Y en francés, en francés,
je t'aime beaucoup
Cómo no, cómo no,
cantártelo más veces
Entérate, entérate
Sólo quiero repetirte que me gusta
me gusta,
me gusta,
me gusta,

Me gusta tu pelo
Me gusta tu cara
Me gusta tu sexo
Me gusta tu espalda
Me gustan tus ojos
Me gustan tus labios
Me gusta el deseo
Que llevas debajo

Me gustas tú
¿cómo explicarte?
Me gustas tú
¿cómo explicarte?

(a partir de aquí Fa La#)

Que en la vida da palo
Demostrar lo que sientes
Que todo el mundo te juzga
Que aquí sólo hay serpientes
(x2)
Y tú y tú y tú y tú y tú (x4)
Me gusta tu pelo (me gusta tu cara)
Me gusta tu sexo (me gusta tu espalda)
Me gustan tus ojos (me gustan tus labios)
Me gusta el deseo (que llevas debajo)
Y tú y tú y tú y tú y tú (x4)

1 comentari:

AdM ha dit...

Jo també els conec, Marc, de fet conec l'Adrià, jeje, de fa temps. Bon estiu!