dimarts, 12 d’agost del 2008

Subvencions a sindicats juvenils a Catalunya

L'altre dia vaig trobar a El Pais aquest article: Juventud prima con sus ayudas a un sindicato independentista minoritario coneixent el diari i per si de cas vaig buscar més informació i vaig trobar-ne a la web dels CJC un enllaç a la font de la noticia a la web d'Acció Jove - Joves de la CONC (CCOO Catalunya) i com no podia ser d'altra manera també ho he trobat al bloc de l'amic Andrés Querol.

Va coincidir que aquella tarda em vaig trobar amb gent coneguda, i fins i to amiga, que és d'aquest sindicat minoritari, el CSC-Intersindical i també li va sorprendre el tema.

Us poso la taula resum de l'informe:
Si les dades de l'informe ja són, diguem-ne, divertides, quan mires altres línies de subvenció encara et sorprén una mica més el tema.